

40 Dereceye Ulaşan Sıcaklıklar Mevsim Normalleri Civarına Düşecek
Meteoroloji İl Müdürü Seyit Ahmet Yıldız hava durumunu değerlendirerek gazetemiz 40 Arena’ya açıklamalarda bulundu. Yaptığı açıklamada şu ifadelere yer veren Yıldız: “Yapılan son meteorolojik tahminlere göre ülkemiz Afrika üzerinden gelen sıcak havanın dalgasının merkezinin etkisi altına girdi. Dolayısıyla ilimiz Kırşehir ve ilçelerinde son zamanlarda Afrika sıcaklıkları yaşandı. Özellikle geçtiğimiz günlerde ilimiz Kırşehir ve ilçelerinde sıcaklıklar termometrelerin ölçtüğü 40 hissedilen 45 derece civarındaydı. Mevsim normallerinin 10 derece üzerine çıkan sıcaklıklar önümüzdeki günlerden itibaren mevsim normalleri civarına yani 30 dereceye kadar düşecek. Bu serin hava 4-5 gün devam edecek. Normal olarak sıcaklıklar mevsim normalleri civarında seyretmesine neden oluyor. Bu hafta itibari ile ilimiz Kırşehir çevrelerinde serin bir serin bir hava bekliyoruz. Rüzgârın güney ve güney batı yönlerinden zaman zaman kuvvetli esmesini bekliyoruz. Pazartesi gününden itibaren rüzgâr hafif zaman zaman kuvvetli çıkması gerekiyor. Gece sıcaklıkları yine mevsim normalleri 15-16 derece civarında seyredecek.” Diye konuştu.
HABER: ELİF GÜRLER









