HAYAT BİR BELEDİYE OTOBÜSÜDÜR

7 Mayıs 2026
0 Yorum Yapıldı Yorum Yaz
3731 defa okundu.
HAYAT BİR BELEDİYE OTOBÜSÜDÜR

Her gün bindiğim o belediye otobüsü, bugün beni daha önce hiç uğramadığım duygulara gark etti.

Aslında o, sadece bizi işe ya da okula götüren bir araç değil; tekerlekli bir “hayat provası.” Kapılar her tıslayarak açıldığında yeni bir hikâye içeri süzülüyor, bir diğeri ise sessizce kaldırıma karışıp gidiyor. Kimse kimseyi tanımıyor ama hepimiz aynı sarsıntıyla, aynı yöne savruluyoruz.

https://www.kirsehircigdem.com/hayat-bir-belediye-otobusudur

YORUMLAR Bu Yazıya Henüz Yorum Yapılmadı.. Belki İlk Yorumu Sen Yapmalısın..

SOSYAL MEDYA BİZİ TAKİP EDİN