

Kırşehir Belediyesi Fen İşleri Müdürlüğü Ekipleri Belediye Kavşağı ve Lise Caddesinde Asfalt Serimine Başladı
Asfalt çalışmalarına devam eden Kırşehir Belediyesi şehrin en ücra köşesine kadar hizmet ulaştırıp Kırşehir’in çehresini değiştirmeye devam ediyor. Kırşehir Belediyesi alt yapı noktasında yaklaşık 30 yıl boyunca yatırım almamış kanalizasyon içme suyu yağmur suyu gibi altyapıyı komple yeniledi. Jeotermal ısı hattı MEDAŞ ve Telekom’un da çalışmalarını bitirmesiyle, alt yapısı biten bölgelerde yol yapım çalışmaları kapsamında Ankara Caddesinde asfalt atımına başlanmıştı. Kırşehir Belediyesi Fen İşleri Müdürlüğü ekipleri belediye kavşağı ve lise caddesinde Asfalt serimine başladı. Güzel bir şehir için hale getirmek için ekipler hummalı bir çalışma yürütüyor. Bütün caddeleri başlayarak yolları yenileyip Kırşehir halkına sunacak. Marka bir şehir için son Kırşehir belediyesi çalışmalarını aralıksız sürdürüyor.
HABER: ELİF GÜRLER









